Představení vozu
Ford Bronco je zpět po 25 letech! Kultovní americké SUV se v nové šesté generaci znovuzrodilo jako ryzí offroad model, s ambicemi stát se jedním z nejschopnějších moderních terénních vozidel. Excelentních jízdních vlastností jak v terénu tak na silnici dosahuje díky kulminaci technologického pokroku napříč celou řadou vozů značky Ford. Offroad vlastnosti přejímá od osvědčených terénních pickupů jako F-150 nebo Ranger, komfort a pohodlí pak od modelů Explorer nebo modelů dceřiné značky Lincoln.
Auto Outlet Design obsahuje LIFT KIT 3„. Design vozu podtrhují také luxusní aluminiová kola Fuel D679 Rebel 20×10″ 6×139.7″, offroad pneumatiky Nitto Trail Gappler 37 R20, které jsou překryté rozšířenými lemy blatníků. Extra výkonné osvětlení zajišťuje 6x 3″ LED 12W, umístěné na předním nárazníku. Výfukový systém Magnaflow poskytuje vozu jedinečný zvuk a výkon. Vstup do vozu usnadňují masivní nášlapy.
Verze Badlands 4×4 s motorem 2.7 Ecoboost V6 disponuje výkonem 330HP a kroutícím momentem 562Nm. 10st automatická převodovka. Zcela nový podvozek H.O.S.S. (High-Performance Off-Road Stability Suspension) využívá osvědčenou odolnou zadní nápravu M220 Dana 44 AdvanTEK ve spojení s Bilstein tlumiči. Přední náprava je vybavena nezávislými tlumiči po vzoru modelové řady Raptor pro maximální obratnost a trakci v náročném terénu. Verze Badlands pak přidává elektronickou uzávěrku diferenciálu a systém odpojování předního příčného stabilizátoru.
Bronco je ve všech svých verzích vybaveno systémem jízdními režimy G.O.A.T. (Goes Over Any Type of Terrain), dále upravujícími práci podvozku, převodovky a odezvy řízení pro maximální adaptabilitu na všechny typy terénu. Systém obsahuje dle dané verze kombinaci vybraných jízdních režimů: Normal, Eco, Sport, Slippery, Mud/Ruts, Sand, Rock Crawl, Baja. Trail Control – speciální tempomat pro jízdu v terénu v nízkých rychlostech.
Novinkou je i systém Trail 1-Pedal Drive pro zdolání extrémních terénních podmínek. Umožňuje ovládání vozidla pouze plynovým pedálem bez nutnosti manuálního hledání správného poměru mezi odpovídající akcelerací a bržděním. Systém automaticky aplikuje hydraulickou brzdu když není sešlápnutý plynový pedál.