Představení vozu
Nový Chevrolet Corvette Stingray Convertible C8 3LT Z51 s inovovaným motorem 6.2 V8 DI VVT LT2 o výkonu 474 HP a maximálním krouticím momentem 613 Nm. Jedná se o EU model s Evropskou navigací, 3 letou evropskou zárukou a možnosti volby českého jazyka. Zrychlení vozu z 0-100 za neuvěřitelných 3,5s, dosahuje tedy podobných časů jako supersporty. Srovnání s touto třídou supersportů napomáhá i nová konstrukce karoserie. Corvette C8 je koncipovaná jako mid-engine, motor je oproti předchozím generacím umístěn za řidičem, což dramaticky mění rozložení váhy a zefektivňuje tím přenos síly nefalšovaného amerického osmiválce na vozovku. Motor disponuje přímým vstřikováním (DI), variabilním časováním ventilů (VVT) a rovněž systémem Active Fuel Management pro úspornější jízdu, kdy není potřebný plný výkon motoru. Corvette disponuje dvou spojkovou 8 stupňovou automatickou převodovkou s možností pádlového manuálního řazení. Pohon zadních kol.
Interiér v Nappa kůži. Sportovně tvarované perforované sedačky GT2 jsou elektricky stavitelné v 8 směrech, vyhřívané i odvětrávané. Nechybí ani paměť nastavení sedaček.Inovovaný podvozek a coil-over tlumiče zajišťují maximální ovladatelnost za všech podmínek. Samozřejmostí je nastavení řady jízdních režimů: Tour, Weather, Sport a Track. K dispozici jsou i dva uživatelsky konfigurovatelné režimy. Nastavení ovlivňuje: reakci plynového pedálu, režim (mapu) řazení automatické převodovky, tuhost posilovače řízení, stabilizační systém včetně kontroly prokluzu a zvuk motoru.
Vůz díky příplatkovému balíčku Z51 disponuje většími brzdami, 13.3″ na přední nápravě a 13.8″ na zadní. Nechybí ani eLSD, stabilizační systém pro redukci prokluzu. Magnetic Ride Control jehož senzory snímají povrch vozovky 1000x za vteřinu pro okamžité nastavení vizkozity (tuhosti) magnetických tlumičů.