

Chrysler Pacifica je v takových chvílích nenápadný hrdina a spolehlivý parťák. Znáte to. Ráno začíná klasicky, kdy jedno dítě nemůže najít boty, zatímco druhé si ještě rozmazává snídani po tričku a Vy hledáte klíče od bytu. Naštěstí Vaše Pacifica odemkne dveře, jakmile se k ní přiblížíte. Pokud máte štěstí a děti si naskáčou do vozu samy, máte napůl vyhráno.

S Pacificou opravdu nemusíte řešit nedostatek prostoru. Do auta nacpete všechno. Nesložený kočárek, batohy, zpáteční nákup, koloběžka i obří kočička - vše se vejde, aniž byste hráli Tetris. Cestování s dětmi je speciální disciplína, testuje pouze odolnost řidičova nervového systému. Čím větší auto, tím dále je práh řidičova zhroucení. Pacifica patří mezi větší pojízdné obýváky, a proto poskytuje větší akční rádius bez duševní újmy.
žádný downsizing

Výkonný a úsporný V6 ve spojení
s osvědčenou 9 stupňovou převodovkou
posílá 293 HP a 347 Nm na všechna kola.
Osvědčený a spolehlivý motor, používaný
napříč modely značek Dodge, RAM nebo
Chrysler



Úložný systém Stow 'n Go umožňuje zapustit sedačky druhé i třetí řady do podlahy. Vytvoří tím absolutní rovinu s obrovskou přepravní kapacitou 3.978,5 litrů. Variabilita systému nabízí až 243 různých kombinací nastavení sedadel/podlahy. 7 místný interiér nabízí ve druhé řadě 2 kapitánské sedačky manuálně sklopné. Ve třetí řadě najdeme 3 sedačky, sklopné ze zavazadlového prostoru.

Posuvné dveře zamezí dětem poškrávat dveře vaší Pacificy i dveře všech okolních aut, vedle kterých zaparkujete. Elektrické ovládání využijete i nakládání nákupu, sklopné sedačky pak i z bočních dveří udělají praktický přístup do prodlouženého zavazadlového prostoru.


Samozřejmě (a zvlášť muži) mohou namítnout, že řidič se má plně věnovat řízení a asistenti jsou mu defacto na obtíž, jelikož mu zasahují do jeho bezchybného autonomního řízení. Ale v reálném životě, je to jinak. Na zadních sedadlech vezete defacto divou zvěř a jízda tak trochu připomíná improvizovanou cirkusovou atrakci. Při čtrnáctém otočení se dozadu, oceníte asistent jízdních pruhů, který zamezí nečekané návštěvě v protisměru. Po dvacátém druhém přepnutí písničky na Vás proti kolizní systém s adaptivním tempomatem zakřičí POZOR nebo vůz sám zpomalí. A když po páté vylovíte plyšového medvídka zpoza zadních sedaček dozvíte, že vedle Vás v mrtvém úhlu jede soused hledící na Vás s nechápavým výrazem, protože Váš vůz pár dlouhých vteřin uháněl sám bez řidiče vpřed.

Moderní systém kamer sleduje sledující prostor kolem celého vozu. Řidič má možnost si zobrazit přiblížené záběry z jednotlivých kamer pro přesné nacouvání k příěsu nebo při parkovacím manévru.

Po stisknutí tlačítka vozidlo samo detekuje parkovací místo. Po potvrzení funkce vůz sám zatáčí, vy jen na vyzvání stisknete brzdu nebo plyn. Během chvilky máte bezpečně zaparkováno.

Plně automatický AWD systém pracuje bez zásahu řidiče. Reaguje okamžitě a variabilně podle jízdních podmínek, a to přenášením výkonu buď na přední, nebo na všechna kola, dle potřeby. Oproti standardní předokolce vyšší světlou výšku o 20 mm pro lepší průjezdnost.
O parkování toho všichni víme své. I ti nejlepší z nás už leccos škrábli. Senzory a oblíbený pohled z ptačí perspektivy dozajista hodně pomůže. Pak nastává ten okamžik vítězství vypnutí motoru a….. PRÁSK! To děti otevřeli dveře a trefili sousedící auto, kam jste se před chvílí tak pracně a hrdě nasoukal(a). Pocit zmaru a beznaděje. Emoce překračují bod bezpečného návratu. Tento okamžik ale v tomto voze nezažijete. PROČ? Protože Pacifica má zadní podélně posuvné dveře. Jediný, kdo si musí dát pozor, jsou ti dospělí vpředu. Vystupujete z vozu s pocity už nikdy více a sledujete tu stejnou scénu vozidla s nálepkami „Pepík“ a „Míša“ soukajícího se do úzkého prostoru opodál. Víte, co bude následovat. Otáčíte se a raději nic nevidíte. Pípnete dálkou na své MPV a hrdě vykročíte vpřed. Možná si na chvíli zastesknete po SUV, ale scéna odřených dveří a doléhající hluk dohadujících se řidičů Vám tyto myšlenky rychle zaženou. Další mise splněna na jedničku.



Nový Chrysler Pacifica Select AWD. Rodinné MPV, které bylo zvoleno sedm let v řadě po sobě minivanem roku. Interiér vozu nabízí posádce 7 míst a velkorysý variabilní vnitřní prostor. Exteriér tohoto MPV se přitom vyznačuje velmi povedeným dynamickým vzhledem se zachováním vynikajícího výhledu z vozidla. Motorizaci zastává prověřený šestiválec 3.6 Pentastar VVT o výkonu 287HP s maximálním krouticím momentem 355Nm. Komfortní jízdu vozidla zajištuje 9-stupňová automatická převodovka ZF v kombinaci s pohonem AWD.