
Prins LPG Jeep Wrangler 3.6 V6 Pentastar
Jeep Wrangler / Wrangler Unlimited
113 740 Kč s DPH
94 000 Kč bez DPH
6.4L HEMI V8, 470HP, Selec-Trac 4x4, 35" pneu, Adaptivní tempomat, kůže Nappa
3 023 790 Kč s DPH
fotografie nemusí odpovídat přesné specifikaci vozu
video nemusí odpovídat přesné specifikaci vozu
Nový Jeep Wrangler Unlimited Rubicon 392 4×4 s výkonným motorem 6.4 HEMI V8 osazovaných ve vozech SRT 392. Výkon motoru dosahuje 470HP s maximálním točivým momentem 637Nm. Nejrychlejší sériově vyráběný Wrangler Unlimited dokáže zrychlit z 0-100 za 4,5s! Modelový rok 2024 prošel faceliftem přední masky a řadou funkčních vylepšení. Podvozek je nyní ještě odolnější a upravený pro lepší obratnost v terénu. Interiér se dočkal nových funkcí jako elektrické ovládání sedadel nebo nový přepracovaný infotainment systém Uconnect 5 s obrovskou 12,3″ obrazovkou. Wrangler 392 nabízí ve standardní výbavě už mnoho užitečných prvků. V interiéru oceníte vyhřívané sedačky, vyhřívaný volant nebo audio systém Alpine. Z bezpečnostních a offroad funkcí pak přední offroad kameru, detekci pohybu za vozidlem, hlídání mrtvého úhlu a mnoho dalších.
Design funkční kapoty má indukční systém Hydro-Guide, který zvyšuje výkon motoru. Chladnější vzduch pomáhá snižovat teplotu motoru a pomáhá oddělovat vodu od sání při jízdě za deště. K dispozici je 8 stupňová automatická převodovka s možností manuálního řazení pádly pod volantem. Základem stále zůstává žebřinový rám podvozku, panely karoserie jsou vyrobeny z hliníkové slitiny. Nový model je díky tomu zhruba o 90 kg lehčí než jeho předchůdce. Konstrukce rámu tzv. Sport Bar je vyrobena z vysoce odolné oceli o značené tvrdosti a lakována v barvě vozu.
Srdcem 392 je stálý pohon Selec-Trac Full Time 4×4 s aktivním mezinápravovým diferenciálem a redukcí 2.72:1 jenž posílá maximální moment tam, kde je zapotřebí plná trakce. Má režimy 4WD Auto / 4H / Neutral / 4L (neumožnuje režim 2H). Rubicon 392 má z výroby Selec-Trac 2.72:1, jelikož výkonný motor 6.4 HEMI V8 ve spolupráci s 8st. automatem dosahuje výborných terénních manévrů tedy plazivosti i bez vysoké redukce 4.0:1, který zajišťuje systém Rock-Trac.
Podvozkovou součást tvoří 3. generace náprav Dana použité na přední i zadní nápravě s elektronicky ovládanými uzávěrkami Tru-Lok. Zadní náprava Rubiconů 392 byla nově koncipována typem Dana 44 HD Full-Float poskytující větší odolnost pro velká kola, zatížení a tahání přívěsů. Pokud si shrneme poměry a tzv plazivost vozu (crawl ratio) nabízí model 392 s 8st. automatem 8HP75 1. stupeň s poměrem 4,71:1. V kombinaci s redukcí 2,72:1 a stálými převody 4,56:1 vychází celkový plazivý poměr 58:1 (4,71×2,72×4,56). Pro srovnání starší generace modelu nabízela plazivost 48:1.
Wrangler Rubicon 392 je vybaven systémem elektronického odpojení předního příčného stabilizátoru a odpružení s delším zdvihem, který umožňuje extrémní vykřížení přední nápravy až o 30% navíc s hodnotou Ramp Travel Index – 730, což dává Rubicon 392 vynikající schopnosti v terénu. Podvozek je s ohledem na výkon vozu vybaven speciálně vyvinutými a vysoce výkonnými tlumiči Fox Shox aluminium monotube s průměrem 2″, které se používají v závodních vozech. Zespodu nechybí sady ochranných plechů, vysoké nájezdové úhly (až 47,5° vpředu), 25,4° přechodový a 40,4° výjezdový úhel. Světlá výška činí 295 mm; brodivost je deklarována 864 mm.
Vzhledem k výkonu modelu 392 byly oproti běžnému modelu posíleny brzdový systém. Vpředu najdeme dvou pístkové třmeny s ventilovanými kotouči o průměru 330mm. Výrazného upgradu se dotkly zadní brzdy, kde jsou také ventilované kotouče ovšem s průměrem 345mm! Ty poskytují lepší brzdný výkon při vyšším zatížení vozu což je ideální při tahání, terénních sestupech či jízdě s maximální akcelerací.
Wrangler je vybaven dvojitým výfukem. Stiskem tlačítka můžete aktivovat duální režim výfukového systému a přepínat mezi tichým a výkonným režimem výfuku. Tichý režim umožňuje umožnuje běžný provoz, zatímco režim výkonu otevírá elektronicky ovládané ventily, což zvyšuje zvuk výfuku z motoru a v zátěž při vysokých otáčkách pomáhá minimalizovat protitlak a maximalizovat výkon motoru.
Vůz je vybaven sadou asistenčních prvků Advanced Safety Group – Adaptive cruise control w/ stop (ACC) – Adaptivní tempomat s funkcí úplného zastavení, Advanced Brake Assistance (ABA) – Elektronický brzdový asistent, který po dosažení určité síly stlačení brzdového pedálu prudce zvýší tlak v brzdách a urychlí tak zastavení vozu. Full-Speed Forward-Collision Warning Plus – Asistent varování před kolizí s aktivním bržděním. Automatic High-Beam Headlamp-Control – automatické přepíná dálkových a potkávacích světel.
Největší benzinový motor v nabídce Dodge/RAM/Jeep dosahuje atmosférického výkonu 475 HP a kroutícího momentu 639 Nm. Největší motor 392 stojící na vrcholu celé nabídky Jeep Wrangler. HEMI síla v kombinaci s Wrangler 4x4 a podvozkem dělá z tohoto vozu ultimátní offroader.
470 HP
639 Nm
13.8 - 18 l
Nové
Bright White
Black Nappa Leather
6.4 HEMI V8
6417
470 HP
Benzín
Nelze implementovat
Automat
8
Ano
5
5
Na prodej
2 499 000 Kč
3 023 790 Kč
Ano
leasing, spotřebitelský úvěr
Ano
2 roky / 100.000 km s možností prodloužení až na 5 let
Multimediální systém UConnect 5C NAV s dotykovým 12,3 palcovým displejem. Podpora pro bezdrátové Apple CarPlay a Android Auto, které umožní zobrazit Váš iPhone/Android na displeji rádia UConnect. Apple CarPlay představuje rozšířenou podporu pro iPhone pro ovládá aplikací, hudby či kalendáře apod. Multimediální centrum UConnect 5C také podporuje funkci Android Auto, která je dostupná pro telefony s operačním systémem Android. Funkce se spustí automaticky po bezdrátovém propojení telefonu nebo přes USB kabel do autorádia. Tato funkce Vám dovolí používat funkce jako jsou Google Maps, Google Play, ale i mnoho dalších aplikací, které jsou kompatibilní. Systém umožňuje ovládání veškerých komfortních funkcí vozidla. Pomocí drag and drop si lze nadefinovat vlastní obrazovku rádia s nejčastěji používanými funkcemi. Rádio obsahuje satelitní GPS navigaci s americkými mapovými podklady.
Přední, AM, FM, Bluetooth, Bluetooth streaming, USB, Aux, Apple CarPlay, Android Auto
Adaptivní tempomat
Asistent rozjezdu do kopce
Elektronická uzávěrka diferenciálu
Elektronický brzdový asistent
Elektronický stabilizační systém
Indikátor mrtvého úhlu
Permanentní pohon všech kol (AWD)
Pokročilý elektronický stabilizační systém
Přední parkovací kamera
Startování pomocí tlačítka
Systém monitorující tlak v pneumatikách
Systém pro kontrolované sjíždění prudkých svahů
Systém zamezující blokaci kol při brždění
Výstraha před kolizí s automatickým bržděním
Výstraha upozorňující na pohyb za vozidlem
Zadní parkovací kamera
Zadní parkovací senzory
Uvedené informace o výbavě a příslušenství jsou obvykle poskytovány výrobcem či distributory a mohou obsahovat chyby. AUTO OUTLET s.r.o. neodpovídá za úplnost, správnost či aktuálnost popisu. Z tohoto důvodu si AUTO OUTLET s.r.o. vyhrazuje právo změnit nebo odstranit jakoukoliv zde uvedenou informaci o výbavě a příslušenství. Veškeré údaje zde uvedené jsou pouze informativní povahy a nejsou garantovány. AUTO OUTLET s.r.o. si vyhrazuje právo uzavření všech smluvních vztahů písemně. Nejedná se o závaznou nabídku ve smyslu § 1732 Občanského zákoníku.
Konkrétní rok výroby a modelový rok závisí na VIN daného vozidla, který je uveden za čelním sklem resp. na výrobním štítku vozidla.